نومبر 22, 2019

الفتح کاروائیاں: مجاہدین کے حملے، امریکی سمیت 21 فورسز ہلاک وزخمی

الفتح کاروائیاں: مجاہدین کے حملے، امریکی سمیت 21 فورسز ہلاک وزخمی

امارت اسلامیہ کے مجاہدین نے ہرات، قندہار، ہلمند وفراہ صوبوں میں غاصب امریکیوں اور ان کے کٹھ پتلیوں پر حملہ کیا۔

تفصیلات کے مطابق پیر کے رات عشاء کے وقت آٹھ بجے کے لگ بھگ صوبہ قندہار ضلع شاولیکوٹ کے زنگتان کے علاقے میں واقع چوکی پر لیزر گن حملے کے نتیجے میں 2 فوجی ہلاک ہوئے، اور پیر کے رات گیارہ بجے کے لگ بھگ ضلع ژڑئی کے پورانا بازار کے علاقے میں واقع چیک پوسٹ پر اسی نوعیت کے حملے کے نتیجے میں 4 فوجی ہلاک ہوئے، پیر کے روز صبح آٹھ بجے کے لگ بھگ ضلع میوند کے کلانکیچئی کے علاقے میں ہونے والے بم دھماکہ سے ایک فوجی ہلاک، جبکہ دوسرا زخمی ہوا۔ اور پیر کے رات دو بجے کے لگ بھگ ضلع پنجوائی کے دوآب کے علاقے میں فوجی یونٹ پر لیزر گن حملے سے 2 فوجی ہلاک ہوئے، جبکہ پیر کے روز سہ پہر تین بجے کے لگ بھگ صوبائی دار الحکومت قندہار شہر کے شہیدان چار راہی کے علاقے میں مسلحانہ کاروائی کے نتیجے میں اہم جاسوس ہلاک ہوا۔ دوسری جانب اتوار کے روز دو پہر بارہ بجے کے لگ بھگ ضلع خاکریز کے شرغ دوراہی کے علاےق میں ہونے والے بم دھماکوں سے ٹینک ورینجر گاڑی تباہ اور ان میں سوار اہلکاروں کو ہلاکتوں کا سامنا ہوا۔

رپوٹ کے مطابق صوبہ غور ضلع چھارسدہ کے منگ کے علاقے میں 2 فوجی ( ذبیح اللہ اور جیلانی ) مجاہدین سے آملے۔

موصولہ اطلاع کے مطابق پیر کے رات عشاء کے وقت آٹھ بجے کے لگ بھگ صوبہ ہلمند ضلع گرشک کے نہر سراج کے علاقے کے خاکسار جامع کے مقام پر ہونے والے بم دھماکہ سے رینجر گاڑی تباہ اور 6 پولیس ہلاک، جبکہ ایک زخمی ہوئے۔

موصولہ رپوٹ کے مطابق صوبہ فراہ ضلع پشتکوہ کے محصور مرکز پر مجاہدین نے میزائل داغے، جس سے دشمن کو نقصانات کا سامنا ہوا۔

ذرائع نے صوبہ روزگان کے صدر مقام ترینکوٹ شہر کے خانقا کے علاقے میں آپریشن کرنے والے غاصب امریکیوں اور ان کے کٹھ پتلیوں پر مجاہدین نے سنائپر گن حملہ کیا، جس سے ایک امریکی ہلاک، جبکہ دیگر نے نقصانات اٹھاتے ہی فرار کی راہ اپنالی۔ یاد رہے کہ دشمن کے فائرنگ سے ایک مجاہد زخمی ہوا۔

آمدہ رپوٹ کے مطابق پیر کے روز صبح کے وقت صوبہ بادغیس ضلع جوند میں ایک فوجی (شا محمد ولد عبد الرؤف) مجاہدین سے آملا۔

آمدہ اطلاع کے مطابق پیر کے رات صوبہ ہرات ضلع شینڈنڈ کے عزیزاباد کے علاقے میں دشمن پر لیزر گن حملہ ہوا، جس سے 2 اہلکار ہلاک، جبکہ ایک زخمی ہوا۔

Related posts