اگست 04, 2020

کاروائیاں و دعوت، دشمن فرار، 7 ہلاک، 6 سرنڈر

کاروائیاں و دعوت، دشمن فرار، 7 ہلاک، 6 سرنڈر

امارت اسلامیہ کے مجاہدین نے غزنی، بلخ اور پنجشیر  صوبوں میں کٹھ پتلی دشمن کو نشانہ بنایا، جب کہ ننگرہار اور پکتیا صوبوں  میں 6 سیکورٹی اہلکار مخالفت سے دستبردار ہوئے۔

اطلاعات کے مطابق صوبہ غزنی ضلع قرہ باغ کے ولی گو کے علاقے میں قائم چوکی کو مقامی جنگجوؤں نے پیر اور منگل کی درمیانی شب رات گئے چھوڑ کر فرار ہوئے اور مجاہدین نے  فوجی سازوسامان بھی قبضے میں لیا، جب کہ ضلع گیلان کے مرکز کے قریب مجاہدین نے بیلتون نامی مقامی جنگجو کو قتل کردیا۔

دوسری جانب صوبہ بلخ ضلع چاربولک کے سبزہ کار کے علاقے میں سیکورٹی فوسز کو مجاہدین کی کمین گاہ کا سامنا ہوا،جس کے نتیجے میں 5 اہلکار ہلاک ،جب کہ 3 زخمی اور ایک ٹینک بھی تبا ہہوا۔

اسی طرح صوبہ پنجشیر ضلع خنچ کے سفید چہرہ گاؤں کے قریب مجاہدین نے اینٹلی جنس سروس اہلکار کو موت کے گھاٹ اتار دیا۔

رپورٹ کے مطابق کمیشن برائے دعوت و ارشاد امارت اسلامیہ کے کارکنوں کی جدوجہد کے نتیجے میں صوبہ ننگرہار ضلع حصارک کے رہائشی 4 سیکورٹی اہلکار خان محمد ولد حکیم خان، رحمت اللہ ولد مشنگ اور تاج محمد ولد  ثمرگل جب کہ صوبہ پکتیا کے لجہ منگل  اور احمدآباد کے رہائشی 3 سیکورٹی اہلکاروں ابراہیم ولد فقیر، فضل الرحمن ولد ظاہرخان اور جنت گل ولد شائستہ خان نے حقائق کا ادراک کرتے ہوئے مخالفت سے دستبرداری کا اعلان کیا۔

Related posts